06 september, 2010

blogginnlegg nr 2

fordi det er flaut at typen min blogger mer enn meg.

og fordi jeg har trent, noe som må skrytes opp i skyene.

trenger ikke nødvendigvis ta med det at jeg nå koser meg med nøtter og epler.. men halo da, kunne jo vært sjokolade og chips!


siden sist har jeg sett på disse to snærtne mannfolka

begynt på denne serien

vært litt sosial

og i dag har jeg sett slik ut
(nesten hvertfall)


trur ikke dette skjer igjen med det første. sykt stress å legge te bilder må jeg si!

2 kommentarer:

  1. Haha,tenkte jeg skulle sjekke innom bloggen din, og jammen var det ikke et nytt innlegg siden sist.
    Moro med bilder da:)
    Du må fortsette å oppdatere framover,må ha litt flere blogger å lese:)

    SvarSlett
  2. hehe, jippiiii, kommentar!:D hehe, for se, kanskje jeg gjør det, kanskje ikke:) hadde vært gøy å skrivd litt om erfaring i forhold til praksis, men det meste er jo taushestbelagt :/

    SvarSlett