01 mars, 2011

No moar ...

CARBS!

Do you think I can do it???




Og dette bildet... bare for å vise hvor frustrert jeg er over meg selv over at jeg utsetter ALT til siste liten, som denne oppgava. For EN gang skyld, kunne jeg ikke ha lært av mine tidligere feil?


Og jeg som ikke en gang er et nattdyr.



Og og og og og.... er det eneste ordet jeg kan! Nesten hvertfall. I think. Maybe not, men:


OG!! hvorfor sitter jeg å skriver dette når jeg KUNNE ha jobbet?!! Tykk i nøtta ...




<3lig hilsen A-menneske number 1 (kanskje 2)


 PS: noen som vet om popcorn + mye smør + mye ost - salt er lov? It is in my book ...

Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg driver en blogg om lavkarbo. Der får du oppskrifter hver dag, tips og råd, mål og oppfølging :) Ta en titt innom om du ønsker. Følg meg gjerne på bloglovin om du vil følge meg i kampen mot kiloene ;) www.karbokutt.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg er helt lik deg; utsetter og utstetter! Heh...

    SvarSlett