06 mai, 2011

!!!!!

 skal jeg ta sol!

Eller nei, for jeg har ikke unngått det pga "helsefarene", heller pengene som har struttet meg imot ...

Men når jeg blir rik! DA skal jeg ta sol, og bli brun.


Mens nå, nå "skriver" jeg på oppgaven. Rart det der, at de gangene jeg i det hele tatt poster noe her, er når jeg skriver oppgave ... kanskje ett hint til dere der ute? Ikke begynn på barnevern? Joda, bare få noen andre til å gjøre oppgavene, de er drit. Pensum er og drit, men stoffet er gøy. Synd ikke ting er lett her i verden.


Nå skal jeg på jobb! Gleder meg faktisk, fri fra oppgava! (Som jeg gjør en slik iherdig jobb med(.....))




En siste ting: De så kalte helsefarene ved å ta solarium, det er jo når man blir brent det. Noe som  enhver kronidiot burde skjønne. Så det at de bruker så hersens mye penger på å forske på solarium er på tryne, kunne heller brukt de på gratis solkrem til folket!

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar