02 mai, 2011

og der trur jeg at jeg ga opp lavkarbo

og jeg kommer til å angre.

det har så SYKT mange fordeler, langt flere fordeler enn ulemper. men jeg er en student, en svak student, en svak student med kjærstens påskeegg i kjøleskapet. bare det at det har liggi der i to uker(??) nå er et mirakel, men nå gikk det ikker mer. sitter med en forferderlig eksamensoppgave, og nå gikk det bare ikke mer.

jeg er og LEI av bacon, av meieriprodukter, av majones og SAVNER kaviar og knekkebrød.


(kommer til å angre, men for øyeblikket var sjokolade og marsipan noe så UTROLIG godt, og jeg har lyst på melk og havregryn til frokost i morra!)



det gikk nærmest akkurat i to måneder ser jeg? (er sikker pån igjen om noen dager, er bare drit lei av fett nå.. men proteiner er veldig godt! så skal ikke bli helt usunn med det første(håper jeg))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar